Prada izbacuje prvu make-up i skincare liniju uz pomoć umjetne inteligencije
Luxuzna marka Prada, nakon nedavnog velikog uspjeha sa lansiranjem parfema, sada se priprema da osvoji svijet kozmetičke industrije. Prema ekskluzivnim informacijama koje je ovog petka prenio WWD, ovaj ugledni brend uvodi svoju prvu liniju šminke i proizvoda za njegu kože. Proizvodi će biti dostupni za kupnju na internet prodajnim mjestima Prada i Prada Beauty počevši od 1. avgusta.
Do sredine mjeseca, ovi proizvodi će se pojaviti i u odabranim prodavnicama u Velikoj Britaniji, Italiji i Njemačkoj, dok se očekuje lansiranje na američkom tržištu u januaru 2024. “Mislimo da današnja ljepota odražava individualnost, slobodu i samopouzdanje, izbjegavajući sve klišeje iz prošlosti”, izjavili su zajedno Miuccia Prada i Raf Simons, kreativni direktori brenda.
Prada već ima licencirano partnerstvo sa L’Oréal Luxe. Iako detalji njihove nove linije proizvoda još nisu poznati, WWD je otkrio da će asortiman uključivati šest paleta s četiri nijanse za oči i “soft-filter” puder u 33 nijanse, razvijene koristeći umjetnu inteligenciju. Također se navodi da će se cijene proizvoda kretati od 45 eura (za ruž) do 360 eura (za kremu za lice).