Muzej iluzija na više od 40 lokacija u svijetu

Da ima puno prostora i za izvoz domaćih franšiza pokazuju primjeri lanjskih nagrađenih rent-a-car Carwiz Internationala i Surf ‘n‘ Friesa te glavnog ovogodišnjeg dobitnika nagrade Muzeja iluzija

U Hrvarskoj “Muzej iluzija” nagradu je ove godine osim za Franšizu godine 2022 dobio i za najbolju hrvatsku izvoznu franšizu te za najveći izvozni iskorak, a time će predstavljati Hrvatsku na sajmu franšiza u Frankfurtu te se natjecati za europsku nagradu “The 2023 European Franchise Award” krajem rujna u Bruxellesu.

Muzej iluzija od svojih početaka 2015. proširio se iz Zagreba na više od 40 lokacija u 25 država diljem svijeta. Prema planu, ured i muzej otvaraju ove godine i u Atlanti te u još nekoliko gradova u SAD-u.

Franšiza Mozgavci dobila je nagradu za najbrže rastuću novu hrvatsku franšizu, dok su to na regionalnom tržištu hrvatske franšize Tinker Labs i Fast Review.

Najboljom rastućom inozemnom franšizom na hrvatskom tržištu proglašena je franšiza Mail Box Etc, najbolja regionalna franšiza u Hrvatskoj je Malac genijalaca, a Helen Doron Hrvatska najbolja franšiza s društvenim učinkom.

Franšizna osoba godine 2022. je osnivač Carwiza Krešimir Dobrilović, koji je istaknuo da je dobro što su pokrenute te nagrade, posebice jer pobjednici idu u europsko natjecanje, gdje su oni kao lanjski pobjednici bili “u velikoj konkurenciji”, i to im je dalo dodatni vjetar u leđa, vidljivost i kontakte.

Uoči dodjela nagrada na panelu o franšizama, predsjednica uprave Erste Card Cluba Diners Anita Markota Štriga objasnila je da je Diners jedna od najstarijih franšiza u Hrvatskoj, koja će ove godine obilježiti 54 godine, a zanimljivim je istaknula da je tada, 1969. tu franšizu zapravo dobila Agencija za turističko poslovanje. Ocijenila je i da je to dokaz da i u financijskom sektoru može biti itekako uspješnih franšiza.