Air pink
Kompanija koja se bavi avio-prevozom planira da proširi svoju flotu s dodatnim dva ili četiri aviona namijenjenih komercijalnim letovima. Medijski tajkun Željko Mitrović, koji je na poziciji glavnog izvršnog direktora te firme i poznat je po svojim vezama s političkim elitama, izjavio je da su blizu da pokrenu komercijalne letove.
“Ono što sada posjedujemo su 22 aviona, te smo nadomak otvaranja komercijalnih ruta. U Evropi, samo nas Air Hamburg premašuje po broju poslovnih aviona u privatnom vlasništvu. Međutim, naša ambicija je da postanemo niskotarifna avio-kompanija sa Embraer avionima kapaciteta 49 sjedišta. U sljedećem polugodišnjem periodu planiramo nabavku između dva i četiri takva aviona te da započnemo s regularnim letovima unutar regije”, istakao je Mitrović.
Duže vrijeme kruže glasine o tome da će Air Pink zakoračiti na tržište komercijalnih letova. Firma koja je započela svoj rad 2004. godine već ima odobrenje za pružanje usluga na beogradskom aerodromu. Prošle godine, firma je ostvarila čistu dobit od impresivnih 4,5 miliona eura uz tim od 109 zaposlenih. Također, valja napomenuti njihovu filijalu, Air Emeralds, koja raspolaže s jednim avionom.
U prethodne dvije decenije, Srbija je svjedočila nekoliko pokušaja za osnivanjem novih komercijalnih aviokompanija. Jat Airways je 2003. godine razmatrao ideju o kreiranju niskobudžetne filijale, Inter Air Link, koja bi koristila pet aviona ATR72 za regionalne letove. No, plan nije realizovan zbog protivljenja pilot-sindikata.
Dalje, 2005. godine, najimućniji Srbin Miroslav Mišković iznio je ideju o novoj niskotarifnoj kompaniji u partnerstvu s Aviogenex-om. No, nakon analize izvodljivosti, planovi su odgođeni.
U 2006. godini, novoformirani niskotarifni prevoznik Centavia počeo je sa radom iz Beograda s dva aviona BAe 146-200. Iako su imali dozvole za letove prema određenim evropskim destinacijama, suočili su se s odbijanjem od strane hrvatskih i crnogorskih vlasti, što je na kraju dovelo do njihovog bankrota, prema izvorima sa Exyuaviation.com.