Apple već koristi svoj AI chatbot

Kako prenosi Verge, Apple koristi interni chatbot baziran na umjetnoj inteligenciji (AI) da bi pomogao zaposlenicima u stvaranju prototipova za buduće funkcionalnosti, sumiranju teksta i odgovaranju na pitanja na temelju podataka kroz koje je AI treniran.

U Appleu, velikanu sa sjedištem u Cupertino, još uvijek nisu sasvim sigurni kako planiraju koristiti svoj projekat Apple GPT chatbota kada je u pitanju interakcija sa krajnjim korisnicima. Ipak, izgleda da istražuju različite mogućnosti za proširivanje upotrebe generativne umjetne inteligencije u svojoj organizaciji. Jedna od mogućnosti je pružanje ovog alata AppleCare podršci, s ciljem boljeg pomoći korisnicima koji se suočavaju s problemima.

Međutim, implementacija ovog alata neće se obavezno dogoditi u bliskoj budućnosti. Apple i njegov izvršni direktor Tim Cook su vrlo svjesni da ovakvi roboti imaju tendenciju pogrešaka i “halucinacija”. Cook je u razgovoru sa investitorima u svibnju upozorio na brojne probleme koje je potrebno riješiti kada je umjetna inteligencija u pitanju.

Stoga, očekuje se da će Apple biti oprezniji u integraciji umjetne inteligencije u svoje proizvode, u odnosu na druge poput Googlea, Microsofta i ostalih. Prvo veće obznanjivanje proizvoda ili usluga moglo bi se dogoditi tokom 2024. godine.

Meta Platforms je nedavno objavila da će Microsoftova Azure platforma usvojiti njen model LLaMA 2 otvorenog koda LLM, dok Samsung nastavlja pronaći načine za ugradnju umjetne inteligencije u svoje uređaje.

Podsjetimo, Apple je još 2018. godine angažirao bivšeg šefa Googleove umjetne inteligencije, Johna Giannandreu, da bi predvodio Appleove napore u području mašinskog učenja.