Airstream i Porsche predstavili su jedinstvenu prikolicu
Airstream, poznat po svojim srebrnim prikolicama, i Studio FA Porsche, dizajneri koji stoje iza Porschea, kreirali su novi koncept prikolice za putovanja koja može stati u garažu.
Sa svojim elegantnim, minimalističkim dizajnom, ova savremena prikolica za putovanja je zaista jedinstvena. Zahvaljujući zaobljenim prozorima, svjetlost se “slijeva” u unutrašnjost. Zadnji dio je ravan, umjesto okruglog, što čini prikolicu aerodinamičnijom i omogućava uključivanje hatchbacka (zadnjih vrata koja se zakreću prema gore), a koji se može otvoriti sa spoljašnje strane. Postoji čak i podizni krov s integrisanim tendama – prvi put za Airstream.
Dio cilja projekta bio je napraviti prikolicu za putovanja koju bi više ljudi moglo posjedovati. Ovo je prvi Airstreamov koncept prikolice koja može stati u garažu, zahvaljujući automatskom ovjesu koji spušta karoseriju prikolice. To bi omogućilo ljudima koji žive u zajednicama koje regulišu parkiranje prikolica, kao i onima koji nemaju pristup sigurnom skladištu, da i dalje uživaju u prednostima života na cesti.
Ovaj koncept također koristi svima koji posjeduju električno vozilo ili mali SUV. Zahvaljujući uvođenju karbonskih vlakana u pojedinim dijelovima, prikolica je dovoljno lagana da je može vući širok spektar vozila.
U prikolici od skoro pet metara mogu spavati dvije osobe, a unutrašnjost izgleda sofisticirano, baš kao i eksterijer. Čajna kuhinja s pločom za kuhanje s dva gorionika i integriranim sudoperom nalazi se na stražnjoj strani prikolice. Ostatak prostora uključuje prostor za sjedenje koji se noću lako može pretvoriti u prostor za spavanje. Ima i dosta prostora za odlaganje, posebno jer su svi spremnici za grijanje i hlađenje, kao i baterija, skriveni ispod poda.
Oni koji jedva čekaju da dođu do ovog Airstreama, možda će morati pričekati. Kako je to dio koncepata kompanije Air Lab, nema garancije da će ikada biti u prodaji. Međutim, predsjednik i izvršni direktor Airstreama Bob Wheeler ima dobre vijesti: “Dok naši konceptualni projekti ne dospiju uvijek na tržište, lekcije i inovacije koje proizlaze često utiču na sadašnje i buduće dizajne dok ulaze u naše glavne proizvodne linije”.