Revuelto od Lamborghinija

Nakon više od deset godina druženja s Aventadorom, došlo je vrijeme za njegovog nasljednika. To je Revuelto, Lamborghinijev novi dvosjed i superautomobil koji najavljuje “blisku budućnost” četverotočkaša visokih performansi. Novi model je nakrcan vrhunskom tehnologijom, a pokreće ga novi 6,5-litarski V12 motor uz tri električna motora. Ova kombinacija isporučuje 1.001 KS, a snaga se prenosi na sva četiri točka putem novog osmostepenog mjenjača s duplim kvačilom. Za ovaj plug-in hibrid je dostupan i potpuno električni mod, koji predstavlja jednu od 13 različitih konfiguracija računajući postavke vožnje, baterije i regeneracije. Revuelto koristi novu monokok šasiju za koju iz Lamborghinija kažu da je prva koja ima prednju sturkturu napravljenu u potpunosti od karbonskih vlakana.

Superautomobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,5 sekundi, do 200 za manje od 8 sekundi, a njegova maksimalna brzina veća je od 350 km/h.

Za tiho kretanje gradskim ulicama može se izabrati potpuno električni mod u kojem domet iznosi nešto više od devet kilometara pod uslovom da je baterija puna.

Revuelto donosi novi dizajnerski jezik, mnogo “divljih” uglova i neke klasične elemente koji uključuju “plutajuću” oštricu na stražnjim blatobranima poput Diabla te nagnuti prednji dio Murcielaga. Profil “priziva” Aventador, dok prednja i stražnja svjetla imaju oblik slova Y. Veliki bočni usisnici zraka usmjereni su prema naprijed poput strijele. a centralni dio armaturne ploče također ima Y oblik.

Revuelto ima i nešto zajedničko s borbenim avionom F-35 Lightning II, a to su uglovite linije karoserije i heksagonalni oblik završetaka izduvnih cijevi. Model koristi makazasta vrata koja potiču još od modela Countach starog 50 godina.

Bočna peraja iza prednjih točkova dizajnirana su tako da dovode zrak do usisnika duž konkavnih vrata. Uvučeni krov kanališe zrak do stražnjeg krila, a istovremeno nudi malo više prostora za glavu putnika. Prednji spliter distribuira zrak od prednjih točkova, dok stražnji difuzor stvara potisnu silu istovremeno hladeći motor. Stražnje krilo je aktivno i automatski se prilagođava situaciji, ali se može kontrolisati i ručno te posjeduje tri moda za minimalni i maksimalni downforce.

Revuelto je 61 posto efikasniji i stvara 66 posto više downforcea u odnosu na Aventador Ultimae. To će definitivno staviti na test specijalno pripremljene Bridgestone Potenza Sporg hume dimenzija 265/35R20 naprijed i 345/30R21 nazad. U ponudi su i veće felge s gumama dimenzija 265/30R21 naprijed i 355/25R22 nazad.

Lamborghini za boju karoserije nudi čak 400 opcija.

U unutrašnjosti se ističu tri digitalna ekrana, vozaču je na raspolaganju 12,3-inčni digitalni sa skromnim 8,4-inčnim portrait ekranom u sredini, dok je suvozaču namijenjen 9,1-inčni uski ekran koji prikazuje ključne informacije o vozilu.

Sva tri ekrana mogu dijeliti informacije, a u Lamborghiniju ističu da vozač ima ulogu pilota, a suvozač kopilota. Vozač može birati između sedam modova vožnje s različitim podfunkcijama, tako da zapravo ima 13 opcija.

Cilj Lamborghinija je da bude ekološki prihvatljiviji i to pokazuje modelom Revuelto. Proizvođač ima nove procese za proizvodnju materijala. Presvlake su izrađene od kombinacije različitih vrsta kože i mikrovlakana od recikliranog poliestera. Za kokpit je kupcima dostupno 70 opcija boja.

Pomenuti 6,5-litarski V12 motor zvuči poznato, no riječ je ipak o potpuno novom motoru koji je lakši i snažniji od prethodnog. Razvija 813 KS i 726 Nm obrtnog momenta i to bez turbopunjača. Na hibridnoj strani su dva elektromotora zadužena za pokretanje prednjih točkova, dok je treći ugrađen u osmostepeni mjenjač s duplim kvačilom. Postavljen je poprečno iza motora umjesto ispred, tako da ima mjesta i za bateriju kapaciteta 3,8 kWh.

Baterija jeste mala, ali je dovoljna da Revuelto korištenjem samo električnog pogona pređe nešto više od devet kilometara. Ipak, dovoljno je mala i da se napuni za oko šest minuta. Revuelto razvija ukupno 1.001 KS, odnosno 180 KS u električnom modu.

Novi Lamborghinijev model ima sistem upravljanja stražnjom osovinom koji poboljšava upravljanje i stabilnost u zavojima.

Vozač može odabrati regeneraciju energije kočenjem, a Revuelto je opremljen karbon-keramičkim kočnicama s kočionim kliještima s deset klipova i 16,1-inčnim diskovima naprijed, odnosno kliještima s četiri klipa i 15,4-inčnim diskovima nazad.

Cijene još uvijek nisu objavljene.